fredag 26. desember 2008

jul...

Jeg hadde et lite håp om at noe skulle være anderledes denne julen... men d ble ikke sånn. Selv om jeg føler meg skuffet og en smule såret og betenkt, har da julen gått som vanlig, med full hus her hos meg både julaften og 1 dag. I morgen (2 dag) skal ungene være med pappaen sin på middag hos tanten sin, da skal jeg bare slappe av å reflektere over livet... Er også invitert til en god venninne på middag i morgen, kan kanskje være litt fint å tenke på noe annet, men tankene går uansett om jeg står til albuene i arbeid. Lurer liksom av å til på om jeg aldri skal få kjenne hvordan det er å være skikkelig lykkelig... Føler meg rett å slett litt lost..... off, kanskje jeg bare er litt sliten, håper dagen i morgen blir bedre... fortsatt god jul allesammen

Ingen kommentarer: